Search

אבן קיסר למטבח לבן

מחפשים אבן קיסר למטבח לבן? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון, חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מציעה מגוון רחב של אבני קיסר איכותיות ומרשימות.
אבן קיסר למטבח לבן
שיש אבן קיסר הינה המילה האחרונה בכל התחום של עיצוב מטבחים ואמבטיות. עם חוזק יוצא מגדר הרגיל, גמישות ואיכות מובילה, אין ספק שאבן קיסר היא הבחירה המושלמת עבור המטבח שלכם. שיש אבן קיסר נושאת במראה ייחודי מאד ויחד עם זאת כל כך פשוט, שקרוב לוודאי יאפשר לכם ליהנות מאווירה שלווה ונינוחה בבית, ויביא את המטבח לקדמת הבמה של הבית. שיש אבן קיסר ובכינוי יותר נפוץ, שיש קיסר, היא פיתוח ישראלי שזכה להדים רבים בשל ייחוד שמתבטא בניצול מקסימאלי של רכיביה השונים.

תכונות ויתרונות של שיש אבן קיסר

תכונותיה הנהדרות הפכו אותה לאחד מסוגי המשטחים החזקים והעמידים ביותר במסגרת תכנון משטחי עבודה למטבחים. ההרכב של משטחי שיש קיסר הוא 95% קוורץ 5% פיגמנטים ופוליאסטר של תרכובות טבעיות. שילוב אידיאלי זה מעניק אפשרות נהדרת לשלוט בצורה מלאה במרקם ובצבעים של שיש קיסר. היתרונות הבולטים של אבן קיסר באים לידי ביטוי ברמת חוזק עמידות ואטימות מצוינת בפני נוזלים, ועל כן היא משמשת כיום צרכים רבים דוגמת יצירת משטחי אמבטיה, אריחים, ריצוף וכיוצא בזה.

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מתמחה בין השאר במשטחי שיש אבן קיסר למטבח לבן. קטלוג החברה מציע לכם ליהנות ממגוון עשיר ומרשים במיוחד של ארבע קולקציות נהדרות הכוללות כל אחת עוד סוגים רבים של אבני שיש קיסר. החברה הוקמה בשנות השבעים המאוחרות ומאז ועד היום הרחיבה את היקף פעילותה ואת ידיעותיה וניסיונה בענף השיש. החברה חרטה על דגלה את כל נושא השירות והיחס האישי והצמוד שניתן לכל לקוחות החברה. חברת אוהד תבטיח לכם ליהנות מהליך קנייה חדשני, מהיר וחכם.

דגמים למטבחים לבנים

קטלוג החברה כולל בתוכו מספר קולקציות ובכללן קולקציית קלאסיקו המציעה גם היא אוסף נהדר של אבן קיסר למטבח לבן. ניתן לבחור משטחי שיש בגוונים בהירים של לבן בהתאם לצבעו הדומיננטי של המטבח או לחלופין לשבור את הקונספט ולשלב במטבח הלבן משטח בצבע שונה לחלוטין שיבלוט על רקע שאר הרכיבים. דגם 2400 מקולקציית קלאסיקו ניחן במראה מאד נקי פשוט ואלגנטי שיכול להשתלב בצורה נהדרת עם מטבחים בצבע לבן. הוא מגיע בעובי של 20 מ”מ ובגימור מבריק.
דגם נוסף של אבן קיסר למטבח לבן לקוח מקולקציית סופרמו ומספרו 1600. הצבע הבהיר והצחור לצד טקסטורה עדינה ורכה,  מעניקים לו מראה ייחודי ושווה לב. דגם מומלץ נוסף למטבחים לבנים לקוח מקולקציית מוטיבו ומספרו C2141   שיכול להגיע במספר גוונים בהירים של לבן לפי העדפותיכם האישיות.

אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן