Search

אבן קיסר שיש למטבח

חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים מציעה לכם להתרשם ממגוון רחב של סוגי אבן קיסר שיש למטבח, במחירים מפתיעים במיוחד.

מחפשים בנרות אבן קיסר שיש למטבח? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות מתמחה בענף השיש בישראל למעלה משלושים שנה. החברה חרטה על דגלה את כל נושא השירות, מתן יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח ולבסוף מבטיחה לכלל לקוחותיה ליהנות מהליך רכישה חדשני במיוחד מהיר וחכם. בחברה ישנם סוגים רבים של אבן קיסר איכותית למטבחים ואמבטיות. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והחילו לעצב את המטבח או האמבטיה בצורה המושלמת.

אודות חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים

חברת אוהד לשיש עובדת לצד מיטב המומחים בענף השיש בישראל שצברו ניסיון של עשרות שנים בתחום. צוות העובדים בחברה נועד להעניק מענה מיידי ומקצועי לכל בקשה או שאלה שעשויה להתעורר בקרב הלקוח. אנו שמים דגש על התאמה מקסימאלית בין כלל מרכיבי המטבח לרצונותיהם המשתנים של הלקוחות. קהל הלקוחות של החברה מעיד על יחס אישי ומסור, השגת תוצאות מובילות ואיכותיות, טיפול מיומן ומקצועי ועמידה מרבית בלוחות זמנים. מפעלי החברה ממוקמים באזור התעשייה ברקן והולכים להתרחב בשאר הארץ.

דגמים מרשימים מקולקציית הקלאסיקו

חברת אוהד לשיש מציעה קטלוג עשיר בדגמים שונים של אבן קיסר שיש למטבח, ובכתבה הנוכחית נתמקד בשלושה דגמים מתוך הקולקציות המובחרות שמופיעות בקטלוג החברה. ארבעת הקולקציות של אבן קיסר הינן קלאסיקו, מוטיבו, סופרמו וקונצ’טו. נתחיל מקולקציית הקלאסיקו בה לא ניתן להתעלם מדגם מספר 6003 המגיע בעובי 20 מ”מ רמת גימור מבריקה וטווח סטנדרט. הטקסטורה המרשימה והייחודית לצד גוונים כהים של שחור אפור וכחול עמוק משווים לו מראה יוקרתי ומהפנט של ממש.

אבן קיסר שיש למטבח מתוך קולקציית קונצ'טו

דגם 6003 מקולקציית קלאסיקו כולל בתוכו דגמים נוספים המשתנים ברמת הצבעוניות והגוונים הדומיננטיים שלהם. בקולקציית קונצ’טו ניתן להתרשם ממבחר עצום של דגמים בטקסטורות מרקמים וצבעים משגעים שיכולים להשתלב נהדר עם בתים מעוצבים בסגנון מודרני ועכשווי. אחד מהדגמים שמושכים את העין בקולקציית קונצ’טו הוא דגם מספר 8331 שמזכיר מבחינת הטקסטורה שלו מראה של עץ ומשדר המון יוקרה לצד טבע פראי ואותנטי. גם כאן ניתן למצוא דגמים נוספים ודומים בתוך הקולקציה האמורה.

שימוש ותחזוקה שיש קיסר למטבח

קולקציית סופרמו מציעה גם היא מבחר מאד מגוון של אבן קיסר שיש למטבח ובכללם דגם 1050 שניחן במראה נקי ואסתטי לצד פשטות ואלגנטיות. ניתן להשיג עוד שני דגמים נוספים המזכירים במראה ובצבעים שלהם את הדגם הנ”ל. חשוב להקפיד לשמור על משטחי השיש הללו ולעשות שימוש אך ורק בחומרי ניקוי מתאימים שיוצרו במיוחד עבור משטחי שיש. יש להימנע ממסירי שומן קרים דוגמת אקונומיקה וסודה קאוסטיק.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן