Search

דוגמאות של שיש קיסר

מעוניינים להתרשם ממגוון דוגמאות של שיש קיסר איכותיות ומעוצבות? חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות מזמינה אתכם עוד עתה להתרשם מארבע קולקציות מרשימות.

חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות נוסדה בשנת 1979 על ידי דודו של מנהל החברה הנוכחי, אוהד טייב. דוד של אוהד, החל מגיל צעיר במיוחד, זהה אצלו כישרון יוצא דופן בכל הנוגע למיומנות עיצוב בשיש, ולאחר פרק זמן קצר החל ללמד אותו בצורה יסודית ומקיפה את המקצוע. אוהד, אשר בזמנו היה צעיר מאד, ניחן ביצר סקרנות נפלא ולמד בשקיקה את כל רזי המקצוע מדודו, וקיבל תרומה שלא תסולא מפז מניסיונו הרב של דודו בענף השיש בישראל.

דוגמאות של שיש קיסר

אודות חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות.
עם חלוף השנים, כאשר אוהד היה בוגר דיו, הוא לקח על עצמו את האחריות לנהל את המפעל כמו גם לפתח אותו ולהרחיבו. לאחר שנתיים בלבד, שטח המפעל התרחב פי ארבע, ובהתאם לכך הציוד במפעל השתכלל לאין ערוך. חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים, מחזיקה ברשותה כיום את המכונה המתקדמת ביותר בעולם והיחידה מסוגה בארץ- מכונת CNC.

דוגמאות של שיש קיסר מבית היוצר של אוהד תעשיות שיש

מפעל השיש של אוהד שוכן באזור התעשייה ברקן, ובשנים הבאות ישנו תכנון לפתוח מוקדים נוספים בארץ לעיבוד, שיווק והתקנות של משטחי שיש למטבח, לחדרי האמבטיה וכל צורך שהוא. כל זאת ועוד על מנת לספק ללקוחות החברה כיסוי ברמה ארצית ושירות מיידי, איכותי ומקצועי ביותר. החברה מציעה דוגמאות של שיש קיסר לכל מטרה שהיא, דגמים מובילים ואיכותיים בארבע קולקציות עיקריות: קלאסיקו, סופרמו, קונצ’טו ומוטיבו. בכל אחת מהקולקציות הללו ניתן להבחין בשלל דגמים, צבעים, סגנונות ועיצובים מרשימים.

דגמים מובחרים בקולקציות אבן שיש קיסר

נתחיל עם קולקציית סופרמו ובפרט עם דגם 1150, המגיע בצבעי שחור כהים דרמטיים ומזמינים במיוחד. דגם זה יכול להשתלב בצורה נהדרת עם מטבחים בעיצוב מודרני ועדכני וניתן כיום להשיגו במחירים מפתיעים במיוחד עם חברת אוהד לתעשיות השיש. דוגמאות של שיש קיסר נוספות ומרשימות ניתן למצוא בקולקציית קלאסיקו, אחת מהן מזוהה עם דגם מספר 2040 שניחן במראה אלגנטי ויפיפה, פשוט מאד אך אסתטי בצורה יוצאת מגדר הרגיל. דגם זה מגיע בעובי של 20 מ”מ וברמת גימור מבריקה.

תחזוקה ושימוש נכון

בקולקציית השיש אנו שמחים להציג בפניכם את דגם C3100 עם טקסטורה שאומרת כול כולה יוקרה ופאר בצבע שחור כהה ומרקם בדמוי עור נחש. אם אתם לא חוששים מעיצובים בלתי שגרתיים בעלי אמירה מובהקת של קדמה ומודרניות,אין שום ספק שדגם זה הוא הבחירה המושלמת עבורכם. חשוב מאד לציין שיש להימנע ממגע של מסירי שומן קרים עם משטחי השיש הללו לרבות הדגמים שצוינו לעיל מהסוג של סודה קאוסטיק ואקונומיקה.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן