Search

החלפת שיש במטבח קיים

החלפת שיש במטבח קיים מאפשרת לכם לשדרג את מראה המטבח וליהנות מעיצוב יוקרתי ונעים לעין. חברת אוהד תעשיות שיש למטבח חרטה על דגלה את נושא השירות, המקצועיות וההתחייבות למחירים אטרקטיביים. נציגי השירות של החברה מייעצים לכל לקוח ועוזרים בבחירת משטח השיש המתאים ביותר למטבחו של הלקוח. חברת שיש אוהד ממליצה לבחור באבן קיסר או באבן סיליסטון. החלפת השיש למשטח שיש סיליסטון מבטיחה עבורכם עמידות גבוהה לאורך זמן, ניקיון קל ובחירה מתוך שלל דוגמאות, מרקמים וצבעים. 

עיצוב מחדש של המטבח

החלפת השיש מאפשרת ללקוח לשדרג את עיצוב המטבח ולהוסיף לו חיים. המטבח הוא מרכז הבית וברוב הבתים והדירות המטבח פתוח לחלל הסלון ולכן על עיצוב המטבח להתאים לעיצוב הסלון. באמצעות החלפת השיש ניתן לשדרג את המראה ולהעניק למטבח מראה יוקרתי, מראה היי טק מודרני, מראה קלאסי וכדומה. בשיש אוהד תוכלו ליהנות מייעוץ ומליווי מקצועי המאפשר לכל לקוח לבחור נכון את השיש החדש למטבח. החברה מציעה קשת רחבה של דוגמאות וסוגי שיש שונים, בהם שיש גרניט, שיש מאבן קיסר, משטחי שיש סיליסטון ושיש אוניקס. לכל סוג של שיש גוונים ומרקמים שונים אך בבחירת השיש החדש למטבח קיים יש להתחשב בפרמטרים: עמידות לאורך זמן, משקל למ”ר, דוגמאות, צבעים, קשיחות, איכות ומחיר. 

ייעוץ מקצועי לשדרוג המטבח

החלפת שיש במטבח קיים מאפשרת לשדרג את המטבח ולהעניק לו מראה מרהיב וייחודי. בבחירת השיש החדש יש שיקולים רבים ולכן חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ומנוסה בתחום. שיש אוהד מציעה עבורכם שירותי ייעוץ ברמה גבוהה ומחירים משתלמים. אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ, ליווי ועזרה בבחירת השיש החדש תוך התאמה לעיצוב המטבח הקיים. בבתים רבים המטבח נפתח לחלל של חדר המגורים ולכן בבחירת השיש יש להתחשב גם בעיצוב שאר חלקי הבית, בצע של קירות המטבח ובגוון הרצפה. על מנת ליצור התאמה מושלמת וליהנות משיש איכותי ועמיד לאורך זמן כדאי לבחור באחת מ- 12 הסדרות של שיש סיליסטון. בין הסדרות של שיש סיליסטון ניתן למצוא את סדרת הפלטינום הכוללת 4 דגמים מרהיבים בגווני אפור – שחור המעניקים יוקרה למטבח, סדרת סטלר הכוללת 4 דגמים ייחודיים בגוונים שונים, בהם דגם EROS המציע גוון אדום משולב מקרם אבנים ייחודי, וסדרת הספורט הכוללת שלוש דוגמאות- ROSSO MONZA בגוון אדום בוהק ומיוחד, WHITE PLATINUM בגוון לבן משובץ נגיעות שחור ואפור, ודגם הספא המעניק אווירה ייחודית ומרהיבה למטבח.

תחזוקה מינימלית

משטחי סיליסטון מעניקים צבע ייחודי ומקורי למטבח שלכם וחשוב לדעת כי השיש חזק ובניגוד למשטחי שיש אחרים אינו דורש תחזוקה כמו איטום והברקה. החלפת שיש במטבח קיים על ידי שיש אוהד מבטיחה לכם עבודה מקצועית ואיכותית ואתם זוכים לייעוץ ולמחירים המשתלמים בארץ. 
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן