Search

התקנת שיש למטבח

התקנת שיש למטבח דורשת מיומנות וניסיון רב. הכנוס עכשיו לאתר של שיש אוהד וקבלו הצעה אטרקטיבית לייצור והתקנת משטח השיש במטבח שלכם.

חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מציעה התמחות וניסיון רב בעבודת עם כל סוגי השיש. לחברה מפעל מתקדם הממוקם באזור התעשייה ברקן וצוות מתקינים מקצועי ומוכשר. חשוב לדעת כי משטח שיש איכותי ומרהיב ככל שיהיה עלול להיפגם במידה והמתקין אינו מקצועי. אנו מציעים ללקוחות שירות כולל ומושלם תחת קורת גג אחת ונשמח לייעץ בבחירת השיש הנכון והמתאים ביותר ללקוח, לעבד וללטש את השיש באמצעות מכונות משוכללות, בהן מכונת CNC חדשה ובלעדית בארץ, ולשלוח צוות מתקינים מקצועי על מנת להבטיח את השלמת העבודה לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות.

התקנת שיש למטבח דורשת מקצועיות וניסיון רב ואנו, בחברת שיש אוהד, דואגים לשלוח ללקוח צוות מתקינים מנוסה ואחראי שתפקידו להתקין את משטח השיש באופן מושלם.

שירות תחת קורת גג אחת

חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מספקת מגוון רחב של שירותים ומציעה שירות ייחודי ואיכותי הכולל ייעוץ לכל לקוח בבחירת סוג השיש והעיצוב המתאים למטבח החדש או הקיים, חיתוך, עיבוד וליטוש השיש במפעל הוותיק והמשוכלל הממוקם באזור התעשייה ברקן והתקנת השיש בבית הלקוח. החברה מתחייבת למחירים הוגנים וללא תחרות ותוך התחייבות לזמני עבודה הנקבעים מראש, התקנה מקצועית על ידי צוות מתקינים מנוסה ומוסמך ואחריות לחמש שנים. התקנת שיש למטבח באופן מקצועי תשלים את הליך בחירת השיש ועיצוב המטבח. אין לחסוך או לחפש מתקינים זולים מכיוון שטיפול והתקנה לא נכונה עלולה לגרום לנזק כבד לשיש, למראה לא יפה במטבח, לנזילות ולהצטברות לכלוך וחיידקים ולבקעים העלולים להיגרם בשיש. התקנת שיש יש לבצע רק על ידי מתקינים מנוסים ומקצועיים ולחברת שיש אוהד צוות מתקינים בעל ניסיון רב וידע בכל סוגי השיש וחומרי הגלם הנדרשים להתקנה מושלמת ואיכותית.

חומרי גלם שונים

כל התקנת שיש למטבח דורשת ידע וניסיון. בהתקנת השיש יש לבחור בסוגי הדבר המומלצים על פי יצרן השיש ובהכנת המשטח, לרוב החלק העליון של ארונות המטבח, יישור המשטח ואיטום פתחי הכיור והכיריים באופן מושלם. כאשר מתקינים משטחי שיש סיליסטון יש להשתמש בדבק מקצועי ואיכותי ולהכין משטחי חיזוק מאבן קוורץ. שיש סיליסטון נחשב לשיש עמיד וחזק וניתן לבחור מתוך אחת מ- 12 הסדרות הנפלאות, בהן סדרת מסופוטמיה, סדרת והסדרה המיתולוגית.

כאשר מתקינים את משטח השיש במטבח יש להתאים את הגובה שלו לנוחות דיירי הבית, להדביק היטב את הקנטים, לאטום היטב פתחים, להדביק את המשטח באמצעות דבק שיש איכותי ולדאוג ליישור המשטח באופן מושלם. הנכם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל ייעוץ בבחירת השיש, ליהנות מייצור משטחי שיש באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל ולזכות בהתקנה מקצועית באחריות

אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן