Search

מבצע אבן קיסר

מעוניינים לשמוע על מבצע אבן קיסר חסר תקדים, שיאפשר לכם לשפץ את המטבח או האמבטיה בצורה האיכותית והמשתלמת ביותר? הגעתם למקום הנכון.

הערה: הדגמים שבמבצע משתנים תכופות ובכפוף למלאים, זמינות ועוד.  לקבלת מידע מדוייק לדגמים שבמבצע, אנא צרו עימנו קשר.   (עלולות להיות אי התאמות במידע בעמוד זה למבצעים שבפועל קיימים אצלנו בחנות)

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות בע”מ מזמינה אתכם עוד עתה ליהנות ממגוון רחב של סוגים צבעים, מרקמים ודגמים מעולים של אבן קיסר. החברה עצמה יוצאת לעתים תכופות במבצע אבן קיסר אטרקטיבי במיוחד, באמצעותו תוכלו לעצב את חדר האמבטיה או המטבח בצורה הנוחה והמשתלמת ביותר מבלי לקרוע את הכיס חלילה. אז מה השאלה, עם איכות גבוהה, רמת שירות ללא פשרות ומחירים נוחים לכל כיס, אין שום ספק שחברת אוהד לשיש היא הצעד הבא שלכם במסגרת עבודות השיפוץ שבבית
 

מבצעים חסרי תקדים

מבצע אבן קיסר של חברת אוהד תעשיות שיש, מאפשר לכם עוד החודש להזמין אבן קיסר החל מארבע מאות וחמישים ₪ למטר. המבצע חל על החודש הנוכחי וכולל בתוכו כמה דגמים מתוך סדרת היוקרה והמשטחים הנוצצים כמו גם סוגים נוספים מתוך הסדרה הרגילה. אבן קיסר לא בכדי כיום משמשת את מרבית הבתים בארץ וברחבי העולם כולו. תכונותיה הנהדרות אפשרו לה לתפוס את קדמת הבמה בכל הנושא של משטחי עבודה למטבח, כיורים, חיפויים ואריחים לקירות חדר האמבטיה.

אלו דגמים משתתפים במבצע?

אחד מהדגמים של אבן קיסר המשתתפים במבצע של חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים לקוח מקולקציית הקלאסיקו המובילה ונקרא דגם 7100. מדובר במשטח יוקרתי ונוצץ בגוונים של שחור כהה שמשדר פאר והמון יוקרה כמובן. כל זאת ועוד במחיר של 450 ₪ בלבד למטר, יעניק לכם הזדמנות מצוינת ליצור מראה מרשים במיוחד בחללי המטבח או האמבט במחירים נוחים במיוחד. הדגם עצמו מזכיר מאד מבחינת הצבע והאווירה שהוא משרה בבית את דגם מספר 8580 מתוך קולקציית קונצ’טו המרהיבה.

דגמים מובילים מתוך הקולקציה של סופרמו

דגם 8580 של קולקציית קונצ’טו מגיע גם הוא בגוונים כהים של שחור במבחר של מרקמים וטקסטורות שונות. דגם זה מגיע בעובי של 20 מ”מ ברמת גימור מבריקה ובטווח סטנדרט. דגם נוסף ומובחר שמציעה כיום חברת אוהד תעשיות שיש, מגיע מתוך הקולקציה הנהדרת של משטחי הקוורץ האיכותיים והמובילים, הלא היא קולקציית סופרמו. דגם 1550 שח סופרמו נושא במראה מהפנט של ממש, ועל אף שאין הוא משתתף במבצע אבן קיסר בכל זאת אנו ממליצים לכם להתרשם מהגוונים והמרקם הייחודי שלו בצבעי כחול עמוק.

הוראות שימוש וניקוי המשטחים

חשוב להקפיד על ניקוי נכון של משטחי השיש האמורים דרך הימנעות מוחלטת משימוש במסירי שומן קרים דוגמת סנו תנורים, סודה קאוסטיק, סנט מוריץ, אקונומיקה וכיוצא בזה. חשוב לנקות את המשטח עם מטלית לחה או יבשה וכמובן להקפיד על רכישה של חומרי ניקוי מיוחדים שפותחו במיוחד עבור ניקוי של משטחי קוורץ אבן קיסר דוגמת אסטוניש לניקוי אמבטיות של יעקובי.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן