Search

מחיר שיש קיסר

חברת אוהד תעשיות למטבחים צברה ניסיון רב בענף השיש בישראל לאמבטיות ולמטבחים, ומציעה מחיר שיש קיסר אטרקטיבי ונוח.

מחיר שיש קיסר

שיש קיסר נמנה כיום עם כמה מהרכיבים הבולטים ביותר בכל בית שני ובפרט בחדרי האמבטיה ובמטבח. השימוש בשיש קיסר הינו כה נפוץ לאחרונה עד שקשה מאד לדמיין את הבית ללא משטחי שיש לצרכי עבודה וארגון. חברת אוהד תעשיות למטבחים מציעה לכם ליהנות מקולקציה מגוונת של שיש קיסר במחירים נוחים לכל כיס. משפצים את הבית בקרוב? אין ספק שעם חברתנו תיהנו לא רק משירות מקצועי אובייקטיבי ואישי אלא גם ממוצר איכותי עמיד ויציב.
קולקציית אבן קיסר

מחיר שיש קיסר משתנה בהתאם לדגם המסוים של השיש. להלן הסבר קצר אודות דגם הקלאסיקו שמציעה כיום חברת אוהד תעשיות למטבחים. ראשית נציין שדגם זה נמנה עם עוד שלושה דגמים מרכזיים שיחדיו מהווים את הקולקציה הנהדרת של אבן קיסר המיועדת עבור מגוון רחב של משטחי קוורץ. חברת אוהד תעשיות למטבחים מאפשרת לציבור הרחב להשיג שיש קיסר בשלל צבעים, עיצובים וסגנונות, הן עבור המטבח והן עבור חדרי האמבט. גם בדגם הקלאסיקו ניתן להבחין במבחר עצום של סוגים אחד מהם הוא קלאסיקו 6131.
 

שימוש ואחזקה

מחיר שיש קיסר של דגם קלאסיקו מסוג 6131 המוצע כיום על ידי חברת אוהד תעשיות למטבחים, יאפשר לכם ליהנות מעיצוב מרשים ואיכותי של משטחי שיש מבלי לקרוע את הכיס. חשוב מאד להתייחס להוראות השימוש ולהגבלות הנדרשות. כך למשל יש להימנע באופן מוחלט ממגע של חומרים מסוימים כמו סנט מוריץ, סודה קאוסטיק, אקונומיקה, סנו תנורים ועוד סוגים של מסירי שומנים קרים. כמו כן יש להימנע לגמרי מהנחה על משטח השיש סירים חמים, פלטת שבת, כיריים ניידות, תבניות חמות שיצאו מהתנור וכיוצא בזה.

קלאסיקו 6131

עובי השיש מדגם קלאסיקו 6131 הוא 20 מ”מ מגיע עם גימור מבריק ובטווח של סטנדרט. דגם נוסף מתוך הקולקציה המובחרת שמציעה כיום חברת אוהד תעשיות למטבחים נקרא הינו סופרמו, וגם כאן ניתן למצוא סוגים רבים ואיכותיים שנופלים תחת הדגם הנ”ל. מחיר שיש קיסר מסוג סופרמו 1620 לדוגמא שמציעה כיום החברה של אוהד, כולל בתוכו אחריות לתקופה של שלוש שנים אשר נכנסת לתוקף החל מרגע ההתקנה של משטח השיש. גם כאן יש להקפיד עם הוראות השימוש ולהימנע מחומרי ניקוי בסיסיים כמו אלו שצוינו לעיל.

דגם מוטיבו

דגם אחרון בקולקציה של אבן קיסר, אותו בחרנו להציג בשורות שלפניכם נקרא מוטיבו וניתן להשיגו דרך חברת אוהד תעשיות למטבחים בשלל צבעים, עיצובים וסגנונות. מוטיבו L2141  הינו אחד מהסוגים של דגם זה ומגיע בקוטר של 20 מ”מ, ברמת גימור מבריקה, מט או ויינטו ובטווח סטנדרטי. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של חברת אוהד תעשיות למטבחים והתחילו להתרשם משפע עצום של דגמים מובילים של אבן קיסר.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן