Search

מחפשים שיש אבן קיסר במבצע

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מאפשרת לציבור הרחב ליהנות מעבודה איכותית ומדויקת לצד חומרי גלם איכותיים וגימור ללא פשרות. החברה מתמחה בעיקר בשיש למטבחים כמו גם לחדרי אמבטיה. מעוניינים לשמוע על שיש אבן קיסר במבצע ?
היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והתחילו להתרשם משפע של דגמים, עיצובים וקולקציות מובחרות של אבן קיסר בעלויות מפתיעות במיוחד. 

מדוע לבחור באבן קיסר?

אבן קיסר טומנת בחובה לא מעט יתרונות ותכונות נהדרות, שלמעשה הפכו אותה לשם דבר בעולם עיצוב מטבחים וחדרי אמבט. שיש קיסר מיועד למגוון רחב של שימושים החל ממשטחי עבודה וארגון למטבח הביתי דרך חיפוי קירות, אריחים וכלה בכיורים לאמבטיות. חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מעניקה לכם הזדמנות נהדרת לשפץ את המטבח או חדר הרחצה בצורה הטובה ביותר ובמחירים הנוחים ביותר בשוק. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא שיש אבן קיסר במבצע הכולל כמה מהדגמים היוקרתיים והנוצצים בקולקציה.

יתרונות של אבן קיסר

התכונות המובילות של אבן קיסר מזוהות לרוב עם רמת עמידות בפני שבבים והתבקעות, אטימות מוחלטת נגד נוזלים ורטיבות, תחזוקה פשוטה ונוחה, חוזק מצוין לצד גמישות בלתי רגילה. אבן קיסר איננה נשרטת או סופחת אליה כתמים קשים להסרה. מעוניינים לקבל ייעוץ אובייקטיבי ואמין בנוגע לדגם של אבן קיסר, המתאים ביותר עבור המטבח שלכם? אנו בחברת אוהד תעשיות שיש, נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מענה מקצועי ביותר עבור כל שאלה או תהייה.

דגמים שמשתתפים במבצע

כאמור החברה יצאה בהצעה אטרקטיבית של שיש אבן קיסר במבצע. הדגמים המוצעים במבצע לקוחים מתוך הקולקציות המובילות שהחברה משווקת וביניהם, קולקציית הקלאסיקו, סופרמו, מוטיבו וקונצ’טו. ראשית ברצוננו להציג את דגם 4220 מקולקציית הקלאסיקו מתוך סדרת היוקרה הנוצצת שגם הוא משתתף במבצע הנהדר. הדגם הנ”ל ניחן במראה משובח כאשר המרקם והטקסטורה שלו מזכירים גרגירי חול ים.  עבור משטחי קוורץ מדובר בסוג אידיאלי של אבן קיסר ובעלויות נוחות, אין שום ספק שהוא הבחירה האופטימאלית.

קולקציות נוספות בקטלוג המוצרים

אם ברצונכם לרכוש אבן קיסר שונה וייחודית אין שום ספק שקולקציית סופרמו היא התשובה שלכם. בקולקציה ישנו מגוון רחב של דגמים וביניהם דגם 1350 שניחן במראה מאד ייחודי ובצבעים כהים שיכולים להשתלב נהדר לאזור העבודה במטבח. בקולקציית קונצ’טו מומלץ להתעכב על דגם 8580, בעל מראה טבעי ופראי המגיע גם הוא בגוונים כהים יחסיות ובטקסטורה מרשימה מאד. חשוב מאד להתייחס להוראות התחזוקה ושימוש במשטחי אבן קיסר כדי להימנע מנזקים וכדי להבטיח את אורך החיים של משטח השיש.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן