Search

עלות שיש אבן קיסר

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים, הינה המילה האחרונה בתעשיית השיש של המטבח הישראלי. עם מחירים ועלויות אטרקטיביים, שירות מקצועי ללא פשרות והכי חשוב יחס אישי, אין שום ספק שחברת אוהד לשיש היא הכתובת המקצועית עבורכם. החברה מציעה משטחי קוורץ איכותיים למטבחים ולחדרי אמבטיה בעלות שיש אבן קיסר מפתיעה במיוחד. החברה נוסדה על בסיס אהבה רבה לעולם העיצוב המודרני ומתוך כוננה אחרת ברורה לאפשר לציבור הישראלי ליהנות מתהליך רכישה ובחירה מודרני ועכשווי של שיש למטבח.

חברות מובילות בענף השיש הישראלי

מנהל החברה הינו אוהד טייב שצבר לא מעט ניסיון בענף השיש הישראלי ובעל היכרות מעמיקה במגוון רחב של דגמים וסוגים מובילים של אבן קיסר או שיש קיסר. החברה דוגלת בכמה וכמה אלמנטים ובכללם מתן יחס צמוד ואובייקטיבי לכל לקוח, שירות אדיב וניסיון להתאים עד כמה שניתן לקהל הלקוחות את משטח השיש האידיאלי עבור סוגים שונים של מטבחים. צוות העובדים המקצועי של חברת אוהד תעשיות שיש למטבח שמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מענה מיידי ומקצועי עבור כל בקשה או שאלה.

קטלוג הדגמים של אבן קיסר למשטחי שיש במטבח

אחד מהיתרונות המרכזיים של חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים בא לידי בעלות שיש אבן קיסר נוחה לכל כיס. אצלנו בחברה תמצאו מבצעים חסרי תקדים אחר כמה מהמשטחים המצוינים ביותר עשויים מאבן קיסר איכותית. קטלוג אבן הקיסר שהחברה מספקת כולל מגוון מאד רחב של דגמים וארבע קולקציות מרכזיות, קלאסיקו, סופרמו, מוטיבו וקונצ’טו. בכל קולקציה כזו תוכלו להבחין בשלל רב של דגמים, עיצובים, סגנונות וגוונים רבים. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והתחילו להתרשם משפע של דגמים מובילים.

דגמים מובילים בקולקציית אבן קיסר

דגם C3100  מתוך קולקציית מוטיבו מתאפיין בגוון שחור ובוהק ומתאים לחללים מעוצבים ומודרניים. דגם זה מגיע בעובי של 20 מ”מ ברמת גימור מט, מבריק או ויינטו ובטווח סטנדרט. בתוך הקולקציה האמורה ניתן למצוא דגמים נוספים שמזכירים מבחינת הגוון הכהה שלהם את דגם C3100. בקולקציית סופרמו ניתן למצוא את דגם 1620, אשר ניחן בגוון מאד דומה לדגם הראשון שצוין לעיל. גם כאן מדובר במשטח קוורץ בצבע שחור כהה עם מרקם מיוחד ומרשים שיכול להשתלב נהדר במטבחים עדכניים שעוצבו לפי מיטב האופנות.

קולקציית קלאסיקו מציעה גם היא שפע של דגמים, ובפרט את דגם 3100 המזכיר גם הוא את המראה של שני הדגמים הנ”ל מבחינת הצבע אך פחות מבחינת הטקסטורה. העובי שלו הוא 20 מ”מ ומגיע ברמת גימור מבריקה. כל הדגמים הללו מוצעים בעלות שיש אבן קיסר אטרקטיבית במיוחד על ידי חברת אוהד תעשית שיש למטבחים.

אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן