Search

קטלוג שיש אבן קיסר

קטלוג שיש אבן קיסר מבית התעשיות לשיש של אוהד יחשוף אתכם לעולם מרתק ומרהיב ביופיו של שפע דגמים ייחודיים ומובילים של אבן הקיסר המפורסמת. בקטלוג ניתן להבחין בארבע קולקציות מרכזיות שגם בתוכן מצויים לא מעט סוגים ודגמים נוספים. נתחיל עם קולקציית מוטיבו, דגם C2141 שמגיע בעובי של13 מ”מ בגימור מט, מבריק או ויינטו בטווח סטנדרט. דובר בדגם מעולה שניתן להשיגו בכמה וכמה צבעים ומרקמים שונים בהתאם להעדפותיו האישיות של הלקוח.

דגמים מובחרים מקולקציות שונות

קטלוג השיש אבן קיסר של חברת אוהד תעשיות שיש לא יותיר בכם שום ספקות ויאפשר לכם למצוא את האבן המתאימה ביותר לעיצוב ולאווירה של הבית שלכם. קולקציה נוספת מתוך הקטלוג הינה הקולקציה של קלאסיקו, ובה ניתן למצוא גם כן עשרות דגמים נוספים בשלל צבעים ומרקמים, אחד מהם הוא דגם 5230 אשר מזכיר מאד את המראה של דגם 1050 מקולקציית סופרמו. הגוון של שני הדגמים האמורים נוטה לאפור בהיר עד כהה מעט, ובדומה ליתר הדגמים המופיעים בקטלוג, חשוב מאד להקפיד על השימוש והתחזוקה שלו.

אודות חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים פועלת בענף השיש למעלה משלושים שנה והוקמה כמעין סוג של מפעל משפחתי על ידי דוד של מנהל המפעל הנוכחי. החברה צברה ניסיון רב בתחום ומעמידה לרשות לקוחותיה צוות עובדים מיומן מסור שנועד להעניק לכל לקוח ולקוח מענה מהיר מקצועי ואובייקטיבי עבור כל בקשה שאלה או תהייה שעשויה להתעורר. אנו בטוחים שבחברתנו גם אתם תוכלו למצוא את אבן הקיסר האידיאלית לצרכיכם. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והתחילו לסלול את דרככם בצורה המובטחת והמוצלחת ביותר.

הוראות שימוש ואיסורים

שלושת הדגמים שצוינו לעיל מחייבים כאמור שימוש הולם ותקין. להלן כמה מהאיסורים החלים במסגרת השימוש במשטחי שיש קיסר מן הסוגים שציינו בפסקאות הקודמות. ראשית יש להימנע מניקוי המשטחים על ידי מסירי שומן קרים למיניהם דוגמת סנט מוריץ, סנו תנורים, סודה קאוסטיק, אקונומיקה ועוד. שנית אסור להניח דברים חמים על המשטח דוגמת סירים חמים, תבניות שזה עתה יצאו מתנור, מנגל חשמלי, מיחם, פלטת שבת, כיריים חשמליות, טוסטר וכיוצא בזה.

כיצד לנקות את המשטח?

ניקוי משטחי שיש קיסר צריך להיעשות על ידי חומרי ניקוי מיוחדים שיוצרו במיוחד עבור אבן זו דוגמת אסטוניש לניקוי אמבטיה של יעקובי או “קיסרית”. הניקוי עצמו מחייב תחילה למרוח חומר ניקוי בכמות מועטה יחסית על המשטח באמצעות מטלית יבשה או לחה במקצת, ולאחר שפשוף האזורים הבעייתיים יש לשטוף מייד את הכול במים נקיים.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן