Search

שיש גרניט למטבחים

שיש גרניט למטבח מהווה את הבחירה האופטימלית בגלל עמידותו הגבוהה של החומר. הכנסו לאתר למידע נוסף וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית.

גרניט היא אבן סלע קשה וחזקה המורכבת מקוורץ וכמויות משתנות של מינרלים. לגרניט ספקטרום רחב של גוונים ומרקמים ייחודיים ורבים בארץ ובעולם בוחרים להתקין שיש מגרניט בגלל העמידות הגבוהה והצבעים המרהיבים. חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מציעה עבורכם היצע גדול של שיש גרניט למטבח והנכם מוזמנים לקבל ייעוץ והתאמת השיש למטבח ברמה הגבוהה ביותר וליהנות מחיסכון כספי ניכר. הבחירה בשיש גרניט תעניק לכם עיצוב מרהיב וייחודי ועמידות לאורך זמן רב.

שיש דקורטיבי למטבח

קבלנים רבים בארץ נוהגים להציע את המטבח בדירות חדשות עם שיש גרניט. סלעי גרניט נפוצים בעיקר בדרום הארץ ואחרי כריית החומר יש ללטש ולעבד אותו על מנת להעניק לו עמידות גבוהה יותר. שיש גרניט למטבח מאופיין בשלל דוגמאות ומרקמים וניתן לעצב את הסלע יחסית בקלות בגלל הגמישות היחסית שלו. באמצעות ליטוש הסלע ניתן להקנות למשטח שיש גרניט צבע שונה ובהתאם לסוג הליטוש ניתן להכין משטח מבריק או משטח מט וכן ניתן להכין משטח חלק יותר או פחות בהתאם לדרישת הלקוח והעיצוב בו מעוניינים במטבח. לשיש גרניט ספקטרום רחב של גוונים הייחודי לסלע זה. סלע גרניט עשיר בקוורץ ובמינרלים שונים המעניקים לו את הגוון המיוחד בעוד הקוורץ מעניק לשיש את עמידותו.

עמידות גבוהה

גרניט היא חומר חזק וקשיח, החומר השני בטבע מבחינת חוסן אחרי היהלום. משטחי שיש גרניט נפוצים בתעשיית המטבחים ובעיצוב הבית וניתן ללטש את החומר וליהנות ממשטח שיש מרהיב, חזק ועמיד מפני שריטות. מגוון הצבעים והמרקמים של הגרניט, העמידות הגבוהה ושכיחות החומר בארץ הביאו לכך שיש גרניט נפוץ ביותר במטבחים בישראל.

חסרונות מול יתרונות

שיש גרניט למטבח מבטיח עבורכם מראה טבעי, נקי ומרהיב ומשטחים חזקים ועמידים מפני שריטות. אמנם גרניט חזקה מאוד אך בבחירת המשטח יש לבדוק היטב האם יש סדקים בחומר הטבעי. הנחת סירים חמים, לחות וחומרי ניקיון עלולים להרחיב את הסדקים ולכן חשוב לרכוש משטחי שיש מאוהד תעשיות שיש למטבח. אנו נדאג לבחור עבורכם משטחי שיש ברמה גבוהה ונבצע ליטוש מקצועי המבטיח לכם עמידות לשנים ארוכות. לקוחות המעדיפים שיש חזק ועמיד יותר עם מראה של שיש גרניט יכולים לבחור בשיש סיליסטון המיוצר באופן סינתטי ומאופיין בשלל דוגמאות. בסדרת מסופוטמיה, בסדרת האבן ובסדרת מאונטיין ישנם דגמים המזכירים את הגוונים והמרקמים הייחודים לשיש גרניט. צוות השירות של שיש אוהד עומד לרשותכם וישמח לעזור ולייעץ לכם בבחירת השיש למטבח. נשמח להסביר לכם על ההבדלים בין שיש גרניט לשיש סיליסטון או אבן קיסר ונדאג לייעץ לכם ולהתאים עבורכם את השיש הנכון והמתאים ביותר למטבח שלכם, תוך התחייבות למחירים המשתלמים ביותר.    
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן