Search

שיש כחול למטבח

מחפשים שיש כחול למטבח? חולמים לשדרג את המטבח עם שיש כחול? הכנסו עכשיו לאתר של אוהד תעשיות שיש למטבח וקבלו הצעה משתלמת.

חברת אוהד תעשיות שיש למטבח נולדה מתוך מטרה להעניק שירותי ייעוץ ייחודיים ולייצור והתקנת שיש ברמה גבוהה. החברה מציעה מגוון רחב של סוגי שיש למטבחים, לרבות שיש כחול למטבח. אנו מציעים שיש כחול מאבן קיסר ומאבן סיליסטון ואתם מוזמנים לעיין בקטלוג של מגוון הסדרות של שיש סיליסטון, ובהם שיש כחול מסדרת סטלר (Stellar Marina), סדרת לייף (Azul Enjoy) וסדרת מסופוטמיה (Azul Ugarit). צוות החברה עומד לרשותכם וישמח לייעץ ולהתאים עבורכם את השיש הכחול המתאם ביותר למטבח שלכם מבחינת מראה, חוזק, עמידות ומחיר.

מראה מושלם למטבח

ישראלים רבים בוחרים בהתקנת שיש כחול במטבח הנחשב לטרנד מוביל ולמראה מרשים ומיוחד. שיש כחול מספק אווירה ייחודית ויוקרתית אך חשוב להתאים את מראה השיש לשאר האלמנטים במטבח ולבחור בשיש איכותי ועמיד הנשמר לאורך זמן. שיש אוהד מציע ניסיון וידע רב וצוות השירות מייעץ לכל לקוח בבחירת השיש המתאים ביותר עבורו. כאשר אנו מייעצים למשפחות אנו נוהגים להמליץ על בחירת שיש כחול מאבן סיליסטון. שיש סיליסטון המיוצר בספרד מכיל כ- 95% קוורץ ולכן נחשב למשטח שיש עמיד במיוחד המעניק הגנה מעולה בפני שריטות, רטיבות, כתמים וחיידקים. במהלך ייצור שיש סיליסטון מוסיפים לשיש חומר אנטי בקטריאלי המנוע בקטריות וחיידקים. עמידות החומר הגבוהה מונעת מרטיבות ונוזלים לחדור לשיש וכמעט ולא נדרשת תחזוקה לשיש. שיש כחול מעניק מראה מרהב במטבח ונשמח להראות לכם את כל גווני הכחול של שיש סיליסטון ושל סוגי שיש נוספים, בהם שיש אבן קיסר.

עיצוב בולט

שיש כחול למטבח נחשב לטרנדי ומעצבי פנים נוהגים לבחור בו על מנת לספק מראה דינמי ומרהיב למטבח. על מנת להשלים את מראה ועיצוב המטבח חשוב לבחור בגוון מתאים של הקירות, להתקין אריחי רצפה התואמים למראה השיש הייחודי ולהשלים את המראה עם מוצרי פרזול יפים ומכשירי חשמל המשתלבים היטב על השיש ולצדו. שיש מהווה פריט עיצובי לכל דבר והבחירה בשיש כחול מאפשרת ללקוח להרשים את אורחיו וליהנות מעיצוב ייחודי שלא רואים בכל מטבח. המטבח, כחלק מרכזי בכל בית, חייב להיות שימושי ונוח ולכן כאשר בוחרים במשטח השיש יש לשים לב למספר פרמטרים: מראה, עובי, חוזק, עמידות בני כמים, נוזלים ורטיבות וכמובן מחיר. שיש אוהד מציע לכם מגוון סוגים של שיש כחול ולאחר בחירת סוג השיש והגוון נשמח לייצר את המשטח במפעל שלנו באזור התעשייה ברקן. עם סיום הליטוש וגימור המשטח נשלח צוות מתקינים מנוסה ומקצועי על מנת להתקין את השיש במטבח החדש או הקיים במקצועיות הגבוהה ביותר. אנו מתחייבים למחירים הוגנים ומשתלמים ומעניקים אחריות בכל עבודה.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן