Search

שיש לבן למטבח

חולמים על מטבח מרהיב ומרשים? הכנסו עכשיו לאתר של חברת שיש אוהד וקבלו הצעה אטרקטיבית לייצור והתקנת שיש לבן למטבח.

חברת שיש אוהד מציעה עבורכם ייעוץ בבחירת שיש לבן למטבח. שיש לבן תורם לעיצוב מרהיב של המטבח, המקום המרכזי והחשוב ביותר בבית. בבחירת שיש בגוונים לבנים יש להקפיד על בחירת שיש איכותי, עמיד וחזק וחשוב לבחור בחברה מקצועית המייצרת ומתקינה את השיש במטבח ברמה גבוהה ובמקצועיות. חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מציעה שיש לבן ממגוון הסדרות של אבני שיש סיליסטון, בהן סדרת הזן, סדרת ריבר והסדרה המיתולוגית. משטחי שיש סיליסטון מאופיינים בעמידות גבוהה ובאיכות ללא פשרות ואתם זוכים למטבח עם שיש לבן מרהיב ביופיו ולמחירים ללא תחרות.

סוגי שיש לבן

ניתן לבחור שיש טבעי לבן כאשר הבולט והפופולרי ביותר הוא שיש קררה המאופיין בגידים אפורים דקים ועדינים. בנוסף, יש שיש טבעי בצבע לבן מסוג סטטאוריו (מוכר גם בשם ונאטו) המיובא מאיטליה ושיש לבן מול בלאן המאופיין בגידים אפורים ירוקים. שיש לבן רגיש לכתמים ולכן יש לשמור עליו היטב וכדי ליהנות משיש לבן עמיד ניתן לבחור בשיש לבן סינתטי מאחת הסדרות של שיש סיליסטון. שיש סיליסטון מאופיין בעמידות גבוהה לאורך שנים ארוכות והוא אינו רגיש כמו השיש הטבעי לרטיבות, לחום ולשריטות. בבחירת שיש לבן למטבח חשוב להתייעץ עם שיש אוהד על מנת להבין את ההבדלים בין סוגי השיש הלבן ולבחור בשיש הנכון והמתאים ביותר למשפחה

תחזוקה שוטפת

שיש לבן טבעי דורש תחזוקה מדי שנה וכדי להגן על המשטח מפני שריטות יש למרוח אותו בחומר מגן. מדי שנה נהוג למרוח שכבת סילר על השיש הטבעי על מנת למנוע נזקי רטיבות וכתמים. סילר מונע ספיגת נוזלים ומגן על השיש היטב. השיש הטבעי רגיש לשריטות ולכן יש להימנע מחיוך עליו וחשוב להשתמש בקרש חיתוך בלבד. כמו כן, יש להימנע מגרירת סירים ומכשירי חשמל על המשטח ואין להניח סירים חמים על השיש הלבן. תחזוקת שיש סינתטי קלה ואינה דורשת איש מקצוע ולכן אם אתם מעוניינים ליהנות מגוון טבעי לבן במטבח אך חוששים מהתחזוקה ומהרגישות של השיש הטבעי נשמח לייעץ ולהמליץ לכם על שיש סיליסטון.

עיצוב מרהיב

ישראלים רבים אוהבים את המראה של שיש לבן למטבח. הגוון הלבן מוסיף יוקרה למטבח ומציע עיצוב מרהיב ביופיו. באמצעות תכון ועיצוב המטבח ניתן לשבור את הגוון הלבן של השיש עם רהיטים כפריים או באמצעות מוצרי פרזול, קירות בגוונים צבעוניים ופריטים ססגוניים שונים. מטבח בו מותקן שיש לבן מעניק למטבח ולחלל המגורים הפתוח מראה מרשים וקלאסי. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות של שיש אוהד ואנו מתחייבים להעניק לכם שירות מקצועי בבחירת השיש הלבן ומתחייבים למחירים הוגנים ואטרקטיביים. 
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן