Search

אבן קיסר למטבח לבן

רבים אוהבים את המראה המיוחד והמרשים של מטבחים לבנים. הכנסו עכשיו לאתר להצעת מחיר אטרקטיבית לייצור והתקנת שיש למטבח לבן.

מטבחים לבנים הם טרנד פופולרי אך בעיצוב המטבח חשוב לקחת בחשבון מספר דברים על מנת ליהנות ממראה ייחודי ומרהיב. בעיצוב המטבח חשוב לשבור את המראה הלבן באמצעות גוונים צבעוניים מנוגדים ובעזרת תאורה טבעית. ניתן להוסיף ניגודיות התורמת להבלטת השיש והעיצוב הלבן בעזרת ריהוט כהה או צבעוני, ארונות עץ בסגנון כפרי, צביעת חלק מהקיר או בעזרת פרקט עם גוון ניגודי ללבן. הוספת מכשירי חשמל מעוצבים ומפלדת אל חלד יבליטו אף הם את המראה המושלם של המטבח והשיש הלבן. יש מספר סוגים ואפשרויות לבחירת שיש למטבח לבן וניתן לבחור בשיש לבן טבעי, הנפוץ בהם הוא שיש קררה לבן עם גידים אפורים עדינים, שיש לבן ססטואריו, שיש לבן מון בלאן ושיש לבן מאבן קיסר או מאבן סיליסטון. בנוסף, ניתן לבחור בשיש בגוון ניגודי למטבח הלבן וליהנות מעיצוב מרהיב ומיוחד.

תכנון מטבח לבן

כאשר מתכננים מטבח לבן יש לתכנן אותו היטב, עדיף עם מעצב או אדריכל פנים המנוסה בתכנון מטבחים. מטבח לבן או מטבח בגוונים בהירים יכול ליצור תחושה סטרילית מדי ולכן נהוג לשלב גוונים נוגדים נוספים אשר מדגישים את המראה הלבן ומעניקים למטבח מראה חמים ונעים יותר. במטבח לבן ניתן לבחור באריחי רצפה וקירות לבנים או לבחור ברצפת פרקט או באריחים בעלי גוון כהה וניגודי על מנת להבליט את הלבן הבוהק. יש המעדיפים לשלב קיר צבעוני או לבחור שיש בגוון כהה או צבעוני כדי לשבור את המראה הסטרילי העלול להזכיר מראה של בית חולים. חשוב לבחור בתאורה טבעית וחמימה ולהימנע מפלורצנט העלול לגרום לתחושה קרה ולא טבעית. שילוב עץ ומוצרי פרזול תורמים להבלטת האלמנטים הלבנים- שיש, קירות, ארונות וכו’.

​שיש לבן או צבעוני

אם החלטתם על מראה של מטבח לבן חשוב להחליט האם לבחור בשיש לבן טבעי או סינטטי או לבחור בשיש כהה או צבעוני לניגודיות הלבן השולט במטבח. חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מציעה מבחר רחב של שיש בגווני לבן ונשמח לייעץ לכם בבחירת השיש המושלם למטבח הלבן. אנו מציעים מגוון סוגי שיש, מאבן טבעית כמו גרניט או מאבן סינטטית כמו אבן קיסר ואבן סיליסטון. שיש לבן טבעי נחשב לרגיש וללא תחזוקה ושימוש זהיר עלולים לפגוע במרקם העדין של השיש ולסבול מכתמים ומנזקי רטיבות הפוגמים במראה הבוהק והמיוחד של המטבח הלבן. לכן, אנו ממליצים על התקנת שיש לבן או צבעוני מאבן סיליסטון. יש 12 סדרות של שיש סיליסטון וגווני לבן נכללים בסדרת הזן המרהיבה והייחודית, בסדרה המיתולוגית (דגם Zeus Extreme) ומסדרת האבן ניתן לבחור בדגם Mont Blanc  המשולב בנגיעות צבע קלות התורמות למראה נקי, טבעי יותר וייחודי.  
 

המלצה על שיש סיליסטון

כאשר לקוח מחפש שיש איכותי במחיר משתלם אנו דואגים לייעץ ולהתאים עבורו את השיש המתאים ביותר לצרכיו. אנו מציעים שיש במבצע למטבחים ונשמח לייעץ בבחירת שיש סיליסטון או כל סוג אחר. שיש סיליסטון מספר עבורכם עמידות גבוהה וניתן לבחור מתוך 12 סדרות שונות, בהן הסדרה המיתולוגית הכוללת 9 סוגים שונים, סדרת ריבר ובה 6 סוגים מעוצבים בגווני מים שונים, וסדרת האבן

אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן