Search

שיש קיסר דגמים חדשים

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות הוקמה בשנת 1979 על ידי דודו של מנהל החברה הנוכחי אוהד טייב. אוהד החל ללמוד את המקצוע בגיל צעיר מאד בהשראתו של דודו אשר זיהה אצלו כישרון נדיר וייחודי לעולם השיש. אוהד שבזמנו היה צעיר, התעניין מאד בכל נושא השיש ולאט לאט החל ללמוד מדודו את כל רזי המקצוע. במרוצת השנים, שהפך לנער בוגר, אוהד לקח על עצמו את האחריות לנהל את המפעל של דודו. לאחר שנתיים הוכפל פי ארבע שטח המפעל והציוד השתכלל בצורה ניכרת.

חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים ואמבטיות

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים חרטה על דגלה את כל נושא השירות, ומבטיחה לכלל לקוחותיה ליהנות מהליך רכישה חדשני מהיר וחכם. אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולחשוף אתכם למגוון עצום של אבני שיש קיסר דגמים חדשים ועיצובים מרהיבים. צוות העובדים של החברה מורכב ממיטב המומחים בעולם השיש שצברו ניסיון של שנים ובעלי היכרות מעמיקה בכל הנושא. חברת אוהד לשיש מתחייבת לאמינות ושקיפות מלאה, כמו גם למחירים אטרקטיביים ונוחים ביותר בשוק השיש במדינת ישראל.

דגמים חדשים מתוך קולקציית קלאסיקו אבן קיסר

קטלוג החברה מציע כיום סוגים רבים של אבן שיש קיסר בדגמים חדשים יותר וחדשים פחות. ארבע הקולקציות המובילות בקטלוג הן קולקציית סופרמו, קלאסיקו, מוטיבו וקונצ’טו. בתוך כל אחת מהקולקציות ניתן להבחין בעושר וגיוון נהדר של דגמים איכותיים של אבן שיש קיסר. תחילה ברצוננו להשיג דגם חדש ממש מתוך קולקציית קלאסיקו ומספרו: 5100. המראה העשיר, הטקסטורה האלגנטית והמעודנת מעניקים לו חזות יוקרתית שיכולה להשתלב בצורה נהדרת עם מטבחים וחדרי אמבטיה בעיצובים מודרניים וקלאסיים כאחד.

דגמים בקולקציות קלאסיקו סופרמו וקונצ'טו

דגם 5100 מתוך קולקציית קלאסיקו נמנה עם כמה מאבני שיש קיסר דגמים חדשים. הוא מגיע בעובי של 20 מ”מ ברמת גימור מבריקה ובטווח סטנדרט. בקולקציית סופרמו ניתן להבחין בשלל עיצובים וטקסטורות מגוונות של אבני שיש קיסר, כאשר ברצוננו להציג בפניכם דגם פשוט אך יחד עם זאת מנצח בסדרת סופרמו, הלא הוא דגם 4360. דגם זה מתאפיין בטקסטורה נקייה ועדינה ובצבעים נוחים וסטנדרטיים של חום ואפור. הוא יכול להגיע בעובי  13 מ”מ 30 מ”מ או 20 מ”מ ברמת גימור מט ויינטו או מבריק ובטווח סטנדרט.
דגם 8310 מתוך קולקציית קונצ’טו מציע חוויה בלתי רגילה לעיניים, טקסטורה ייחודית צבעונית ומרהיבה לצד גוונים חמים ובוהקים, ללא שום ספק יעשו את העבודה ויעניקו את האווירה הנכונה בבית. חשוב להימנע מהנחה של דברים חמים על גבי כל סוגי המשטחים שצוינו לעיל ולעשות שימוש בחומרי ניקוי המיועדים למשטחי שיש בפרט.

אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן