Search

שיש קיסר דגמים

משפצים את המטבח מחדש? מחליפים את כל הכיורים בחדר האמבט? אין ספק שהרכיב הראשון עליו תצטרכו לתת את הדעת הינו אבן שיש קיסר דגמים ועיצובים שונים. חברת אוהד תעשיות מטבחים מזמינה אתכם עוד עתה ליהנות ממגוון עצום של דגמי שיש קיסר מהמובחרים והאיכותיים ביותר בשוק של היום. לשיש מסוג אבן קיסר ישנן לא מעט תכונות שהפכו אותו להיות אחד מחומרי הגלם השימושיים והפופולאריים ביותר במסגרת מטבחים וחדרי אמבטיה. להלן פירוט קצר אודות כמה מהיתרונות של אבן שיש קיסר.

הקולקציה של חברת אוהד לשיש

ראשית, שיש קיסר דגמים ועיצובים שונים מאפשר לכם להתאים את עיצוב המטבח או האמבטיה לצרכיכם האישיים והעדפותיכם. בנוסף משטחים של שיש אבן קיסר דוגמת הדגם של קונצ’טו 8620 אחד מיני רבים המוצעים כיום על ידי חברת אוהד תעשיות מטבחים, ניחן ברמת אטימות גבוהה שכן איננו סופח נוזלים לקרבו. יתרון בולט של אבן שיש קיסר בא לידי ביטוי ברמת חוזק וצד גמישות גבוהה במיוחד, כמו גם יכולת עמידות מצוינת נגד שבבים והתבקעות.

דגמים מובילים והוראות שימוש

חברת שיש אוהד למטבחים מציעה לכם ליהנות מאחריות של שלוש שנים על כל הסוגים של משטחי אבן קיסר. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והתחילו להתרשם משפע של עיצובים ייחודיים בתוך קולקציית אבן שיש קיסר בדגמים וסגנונות שונים. דגם נוסף מזוהה עם הקולקציה של סופרמו ומציע בתוכו שלל סוגים של אבני שיש קיסר איכותיות כמו למשל סופרמו 1420. במסגרת השימוש בדגם זה חשוב מאד להימנע ממגע של חומרי ניקוי בסיסיים כמו למשל סנו תנורים, סנט מוריץ, אקונומיקה, סודה קאוסטיק ועוד סוגים של מסירי שומנים קרים.

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים- אודות

גם בדגמים נוספים כמו קלאסיקו 2370 חשוב מאד להקפיד על שימוש בחומרי ניקוי מתאימים בלבד דוגמת “קיסרית”, חומר ניקוי שתוכנן במיוחד עבור אבן קיסר או לחלופין בחומר הניקוי של “יעקובי”- אסטוניש לניקוי אמבטיות. מעוניינים להתרשם מאבן שיש קיסר בעיצובים, צבעים ואיכויות נוספות? חברת אוהד תעשיות שיש למטבח בע”מ היא התשובה האידיאלית עבורכם. החברה עצמה נוסדה בשנות השבעים המאוחרות כמפעל משפחתי על ידי דודו של מנהל המפעל הנוכחי, אוהד טייב.

ניסיון של שנים ושירות ללא פשרות

אנו בחברה מציעים לכלל לקוחותינו מענה מיידי מטעם מומחי השיש המקצועיים ביותר בתעשייה שצברו ניסיון של לא מעט שנים בתחום. אנו מקפידים על מתן יחס אישי לכל לקוח ולקוחה, שירות ברמה הגבוהה ביותר ומנסים להתאים ברמה המקסימאלית את רצונות הלקוח לסך רכיבי המטבח או חדר האמבטיה בביתו. לרשות החברה עומדות כיום כמה מהמכונות המובילות והמתקדמות ביותר בעולם דוגמת מכונת CNC.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן