Search

שיש קיסר עודפים

מעוניינים לחסוך בהוצאות שיפוץ המטבח או חדר האמבט? אבן שיש קיסר עודפים מחברת אוהד תעשיות שיש למטבחים, היא הכתובת המקצועית שלכם.

שיש קיסר עודפים

קהל הלקוחות של חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים, נהנה כיום מחיסכון משמעותי בשני האלמנטים החשובים ביותר בחייו של כל אדם בעידן המודרני- זמן וכסף. אנו בחברה שמים דגש על מתן יחס צמוד ואמין לכל לקוח ולקוחה, שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ייעוץ אובייקטיבי עבור כל בקשה דרישה והעדפות כאלו ואחרות של הלקוח. אחד מהיתרונות המרכזיים של חברת אוהד לשיש בא לידי ביטוי באפשרות לחסוך כספים רבים במסגרת ההוצאות, וזאת על ידי רכישה של אבן שיש קיסר עודפים.

מדוע גם לכם כדאי לפנות אל חברת אוהד- תעשיות שיש למטבחים?

חברת אוהד לתעשיות שיש עבור מטבחים וחדרי רחצה מנוהלת כיום על ידי אוהד טייב, ומתמחה בענף השיש שנים רבות. החברה מבוססת ונשענת על היכרות מעמיקה ורבת שנים עם ענף השיש הישראלי ולפיכך מאפשרת ללקוחותיה כיום ליהנות מכל העולמות גם ממוצר איכותי ומרשים וגם ממחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. היכנסו עוד עתה לאתר הבית של החברה והתרשמו מקטלוג אבני קיסר שיש וביניהם תוכלו להבחין בנוסף בשיש קיסר עודפים, אם ברצונכם להוזיל עלויות.

אבן קיסר- מאפיינים ויתרונות

אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו לקהל מענה מיידי עבור כל שאלה שעשויה להתעורר בתהליך הרכישה, על ידי מיטב המומחים בעולם השיש. החברה מספקת כיום מגוון עצום של אבן שיש קיסר כך שללא שום ספק גם אתם תוכלו לאתר ביתר קלות וביתר נוחות את אבן השיש המתאימה ביותר עבור צרכיכם, הן ברמת הגימור, הצבעוניות, המרקם והכי חשוב הפונקציונאליות. מה שהפך למעשה את אבן קיסר לאחת מן המובילות והפופולאריות בתחומה הינו רמת עמידות יוצאת דופן לצד גמישות מרשימה מאד.

קולקציית מוטיבו

בקטלוג המוצרים של חברת אוהד לתעשיות שיש תוכלו למצוא כאמור שלל עיצובים דגמים וסגנונות של אבן שיש קיסר עודפים. אנו מציעים ללקוחותינו ליהנות מארבע קולקציות עיקריות של אבן קיסר: קולקציית קלאסיקו, סופרמו, מוטיבו וקונצ’טו. בכל אחת מקולקציות אלו כלולים עוד המון סוגים, צבעים וסגנונות של אבני שיש קיסר. נתחיל עם סדרת מוטיבו ובפרט עם הדגם L2141 שמגיע עם טקסטורה מרשימה במיוחד בגוונים בהירים של אפור ולבן. עובי הדגם הוא 20 מ”מ וניתן להשיגו בגימור מט מבריק או ויינטו.

קולקציית קלאסיקו וסופרמו

בקולקציית קלאסיקו אנו ממליצים לכם להתרשם מן הדגם המוביל 2141 אשר מזכיר מבחינת המראה ובפרט הצבעוניות שלו את הדגם שצוין לעיל. גם כאן עובי הדגם הוא 20 מ”מ ומגיע ברמת גימור מט או מבריקה. ולבסוף ברצוננו להציג את אבן השיש הנפלאה מקולקציית סופרמו, דגם 1659 שמגיעה במרקם חלק ואלגנטי בצבעים של אפור בהירים ומשתלבת בצורה נפלאה עם מטבחים.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן