Search

שיש קיסר צבעים

שיש קיסר צבעים ודגמים שונים

אבן קיסר משרתת כיום מגוון רחב של צרכים משתנים וביניהם יצירת משטחי אמבטיה, כיורים, אריחים, ריצוף ועוד. התכונות הנהדרות של אבן קיסר, שהינה למעשה פיתוח ישראלי, הפכו אותה כיום לאחד מן הרכיבים הבולטים והמרכזיים ביותר בעיצוב מטבחים ואמבטיות בכל בית שני כמעט. חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מזמינה אתכם עוד עתה ליהנות ממגוון עצום של שיש קיסר בצבעים ועיצובים מרהיבים, החברה מאפשרת לכלל הציבור להשיג משטחי שיש אבן קיסר איכותיים ומתקדמים במחירים הטובים ביותר בשוק.

רקע כללי על שיש אבן קיסר

משטחי שיש קיסר הינם משטחים חזקים מאד, גמישים באיכות יוצאת דופן. אולם מעבר להיבטים הפונקציונאליים הנהדרים שמספקת כיום אבן קיסר, לא ניתן להתעלם מכל נושא העיצוב והחזות שלה. המראה הייחודי, היוקרתי והמפואר בו ניחנה אבן קיסר, גרם לה לאחרונה להימצא במרבית הבתים בישראל אם לא בכולם. חזות מעניינת ונינוחה שמעניקה לבית אווירה מאד שלווה ומרשימה במקביל. חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מציעה מגוון רחב של שיש קיסר בצבעים אופנתיים, עיצובים מרהיבים והכול במחירים אטרקטיביים.

קולקציית אבן קיסר של חברת אוהד לשיש

יתרונות נוספים של שיש קיסר באים לידי ביטוי ברמת אטימות גבוהה נגד ספיחה של נוזלים, כושר עמידות גבוה נגד כתמים, שריטות, שבבים, התבקעות ועוד, רמת חוזק מרשימה וגמישות יוצאת דופן. חברת אוהד לשיש מאפשרת ללקוחותיה להתרשם מקולקציה רחבה ביותר של שיש אבן קיסר הכוללת ארבעה דגמים מובילים: קלאסיקו, מוטיבו, קונצ’טו ודגם סופרמו. תחת כל אחד מהדגמים הללו ניתן למנות שורה ארוכה של סוגי שיש קיסר נוספים ומובילים. היכנסו עוד עתה לאתר הבית והתחילו לשפץ את המטבח בצורה האידיאלית.

הוראות שימוש ותחזוקה

אחד מסוגי השיש שמוצעים למכירה בחברת אוהד תעשיות שיש למטבחים הינו הדגם של קונצ’טו 8620, בעובי של 13 מ”מ על 30 מ”מ או 20 מ”מ, בגימור מבריק, מט או ויינטו ובטווח סטנדרט. אחד מהמודלים הקשורים לדגם הנ”ל נקרא קלאסיקו 2230 וחשוב מאד להקפיד על הוראות שימוש ותחזוקה נאותה, בכל אחד מהדגמים הללו ובכלל בכל דגמי אבן הקיסר של הקולקציה הנוכחית. כך למשל חשוב מאד להכשיר את משטחי השיש טרם השימוש בהם על ידי שפיכה של מים פושרים ואז מים רותחים.

שירות וייעוץ מקצועי לשירותכם

מעוניינים במידע נוסף? צוות העובדים המסור והמיומן של חברת אוהד שיש למטבחים ישמח לעמוד לשירותכם ולייעץ לכם על הסוג או הדגם המתאים ביותר עבורכם, האם למשל כדאי לשלב במטבח את דגם 1620 של קולקציית סופרמו או לחלופין נעדיף לבחור בדגם 2230 מקולקציית קלאסיקו שנבחן לעיל.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן