Search

תמונות שיש למטבחים

חברת אוהד תעשיות שיש למטבח מציעה מגוון תמונות שיש למטבחים וצוות השירות עומד לרשותכם בכל שאלה ובקשה. לחצו כאן לכניסה לאתר.

המטבח הוא הלב הפועם והנושם המהווה את מרכז הבית, ולכן, בבחירת שיש למטבח יש להתחשב בפרמטרים רבים ולבחור היטב. חברת אוהד תעשיות שיש למטבח נוסדה מתוך מטרה להעניק שירותי ייעוץ מתקדמים וייחודיים בבחירת השיש למטבח. החברה מציעה קטלוג מרהיב עם מגוון תמונות שיש למטבחים והנכם מוזמנים לפנות לנציגי השירות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בבחירת השיש למטבח. החברה חוסכת עבורכם את פערי התיווך של אולמות התצוגה ואתם נהנים מהמחירים המשתלמים ביותר ומהתחייבות להתקנה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. 

רושם ראשוני

תמונות שיש למטבחים באתר האינטרנט של אוהד שיש תעשיות למטבח מאפשרת ללקוחות להתרשם ממגוון האפשרויות וסוגי השיש.
כך לדוגמא ניתן להתרשם מההיצע הרחב של אבן סיליסטון הכוללת 12 סדרות ומבחר רב של צבעים, סגנונות ומרקמים. הנכם מוזמנים לעיין בתמונות של שיש סיליסטון, לקבל רושם ראשוני מסדרת טרופיקל פורסט, מסדרת סילו או ממגוון הצבעים והמרקמים של הסדרה המיתולוגית. לכל סדרה יש מאפיינים שונים, הסדרה המיתולוגית כוללת 9 סגנונות אבן שונים המזכירים את השיש הטבעי היווני והרומאי האהוב על ידי רבים, לדוגמא דגם Zeus Extreme בגוון הלבן המזכיר את הפסלים היוונים העתיקים ומעניק לשיש במטבח מרקם ועיצוב מיוחד במינו. סדרת הטרופיקל פורסט פופולרית ומציעה 5 גוונים ומרקמים ייחודיים המזכירים את השיש הטבעי כמו שיש גרניט ואילו מסדרת סילו תוכלו לגלות שלוש תמונות של דגמים מרהיבים ובהם Blanco Dune המיועד למראה לבן חולי למטבע בגוונים בהירים או להשלמת המראה כפרי ויצירת ניגודיות לארונות העץ. עיון בתמונות מאפשר לתכנן את המטבח שלכם ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או במייל ונשמח לייעץ עבורכם ולעזור בבחירת השיש למטבח.

תמונות של מטבחים

חברת אוהד תעשיות שיש למטבחים מציעה ניסיון רב בייצור, עיבוד, ליטוש והתקנת משטחי שיש במטבחים. אנו מציעים באתר מגוון תמונות שיש למטבחים מהם תוכלו להתרשם מאיכות העבודה הגבוהה ומההתקנה המושלמת המעניקה למטבח מראה מרהיב ועוצר נשימה. לחברת שיש אוהד מפעל באזור התעשייה ברקן בו אנו מעבדים ומלטשים את השיש בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ועל פי המידות הנדרשות. חשוב להתייעץ בבחירת השיש למטבח וללמוד על המאפיינים השונים של כל סוגי השיש, לרבות עמידות המשטח, אפשרויות ההתקנה והיישומים של השיש ומידע על תחזוקת השיש. אנו מציעים שירות כולל תחת קורת גג אחת אך ממליצים בחום להתרשם ממאגר התמונות המקיף באתר על מנת לבחור בעיצוב המתאים לכם. צוות השירות שלנו ייעץ ויעזור לכם בבחירת השיש הנכון והמתאים ביותר עבורכם ואנו מתחייבים לעבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, לעמידה בזמנים, לשירות אישי ואדיב ובעיקר למחירים המשתלמים והנוחים ביותר בארץ.
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן