Search

תמונות של שיש למטבח

מחפשים תמונות של שיש למטבח? מעוניינים לצפות בקטלוג מרהיב של שיש למטבח? הכנסו עכשיו לאתר של חברת אהוד תעשיות שיש למטבח.

אם החלטתם להחליף את השיש במטבח הנכם מוזמנים להתייעץ עם נציגי השירות של חברת אוהד תעשיות שיש למטבח. אנו מתמחים בשיווק, התאמת והתקנת שיש למטבח מאבן סיליסטון ומאבן קיסר. החברה הוקמה על מנת לתת מענה מקצועי, איכותי ומשתלם ומתוך מטרה מדויקת להוביל את תהליך הבחירה והקנייה של השיש למטבח. באתר תוכלו לעיין בקטלוג תמונות של שיש למטבח ובו מגוון סוגים, גוונים ומרקמים והנכם מוזמנים לעיין בתמונות של סדרות שיש סיליסטון, השיש הנחשב למוביל ולטרנדי כיום בקרב רוב הישראלים.

סקר שוק מקדים

לפני שניגשים לאולמות התצוגה או פונים לחברה המייצרת ומתקינה משטחי שיש במטבח כדאי לנצל את האינטרנט ולערוך חיפוש וסקר שוק מקדים. שיש אוהד מציעה לכם מידע מקיף בנושא בחירת השיש למטבח ולרשותכם מגוון תמונות של שיש למטבח, קטלוג מרהיב של סוגי שיש שונים, מידע טכני וגלריית תמונות מרהיבה של מטבחים שצוות החברה התקין בבתים ובמוסדות. אנו מתחייבים למחירים המשתלמים בשוק וחשוב לדעת כי אנו חוסכים את פערי התיווך של אולמות התצוגה ואתם נהנים ממחיר אטרקטיבי ומעבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות. באתר תוכלו לקרוא מידע מקיף אודות סוגי השיש הפופולריים השונים- גרניט, אבן קיסר וסיליסטון. לרשותכם מבחר תמונות של סדרות סיליסטון, וכך תוכלו לבחור בגוון המתאים לעיצוב המטבח החדש עליו אתם חולמים. אנו עומדים לשירותכם ונשמח לייעץ בהליך בחירת השיש למטבח חדש או קיים.

היצע דגמים וגוונים רחב

באתר של שיש אוהד תוכלו לצפות במגוון תמונות של שיש למטבח. חשוב להיעזר בתמונות על מנת לבחור בעיצוב מראש או להיעזר בתמונות על מנת לשאוב רעיונות לעיצוב המטבח החדש או לשדרוג המטבח הקיים. צוות החברה עומד לשירותכם וישמח לייעץ וללוות אתכם בהליך בחירת השיש החדש למטבח שלכם. הנכם מוזמנים לצפות במגוון התמונות והדוגמאות של שיש סיליסטון. הבחירה בשיש סיליסטון מאפשר לכם ליהנות משיש חזק ועמיד לאורך זמן וניתן לבחור מתוך שפע של מרקמים וגוונים. אם אתם מעוניינים במטבח עם עיצוב יוקרתי תוכלו לבחור בסדרת הפלטינום ובה 4 מרקמים שונים בגווני אפור, לבן ושחור. אם הנכם מעוניינים במטבח צעיר וססגוני תוכלו לבחור בסדרת לייף הכוללת 5 דוגמאות: ARMADILLO DREAM בגוון כתום מרהיב, NARANJA COOL בגוון אדמדם מיוחד, AZUL ENJOY בגוון כחול שמים, MAGENTA ENERGY בגוון מגנטה עז המוסיף צבע יפהפה למטבח ולבית, ו- VERDE FUN בגוון ירוק בהיר עז ומיוחד.

אחריות לחמש שנים

שיש אוהד מציע עד חמש שנות אחריות על שיש סיליסטון. השיש חזק ועמיד ובמהלך ייצור השיש מוסיפים חומר אנטי בקטריאלי המונע הצטברות חיידקים ובקטריות. אנו עומדים לשירותכם והנכם מוזמנים לעיין בקטלוג התמונות המרהיב ולפנות אלינו בכל שאלה ובקשה.  
 
אדריכלים ומעצבים?
הצטרפו לדיוור החודשי שלנו!
קבלו השראה, עדכונים והטבות בלעדיות לפיתוח המטבח המושלם עבור לקוחותיכם
Call Now Button דילוג לתוכן